Never forget how far you’ve come!
Je bent nu echt aangekomen bij de laatste module van het Energy-Boost traject. Ik ben mega trots op jou en alle stappen die je hebt gezet. Ik vond het een feestje om naast jou te staan tijdens deze bijzondere reis.
Doordat je de afgelopen periode veel kleine stappen hebt gezet kan het op sommige dagen voelen alsof je nog niet heel ver bent gekomen. Je kunt het zien als een zaadje dat iedere dag groeit om vervolgens te schitteren als een prachtige bloem. Wanneer jij een zaadje plant is die bloem er ook niet morgen maar groeit hij iedere dag een beetje net zoals jij. De reden dat ik graag even met jou wil terugblikken en vooruit wil kijken zodat je precies kunt zien wat je al gedaan hebt om te staan waar je nu staat.
De afgelopen periode heb je namelijk keihard gewerkt, je hebt de tijd genomen voor jezelf en dat was niet altijd makkelijk. Er zaten momenten tussen waarop je jezelf keihard tegen kwam maar er zaten ook een heleboel mooie momenten tussen. Je mag jezelf bedanken voor de reis die je hebt afgelegd.
Het stopt alleen niet hier. Ik heb je de eerste handvatten gegeven naar een energieker en slanker leven maar jij gaat vanaf hier verder. Ga naar de oefening zodat je even terug kan blikken en vooruit kan kijken. Waar ga jij je de komende periode op focussen?
Oefening:
– Zo ga ik verder.