1.1 Let’s get ready

Let’s get ENERGIEKER & SLANKER

“The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new”

Met deze prachtige quote van Socrates wil ik de eerste module officieel openen.

We hebben zojuist het intake gesprek afgesloten en ik kan niet wachten om jou te helpen naar het topje van de berg. Want precies daar ligt jouw doel.

Zoals ik waarschijnlijk al 100x heb gezegd: mocht je vragen hebben stuur me dan vooral een berichtje. Als je je doel wilt behalen moet je ontzettend veel keuzes maken. Iedere dag opnieuw. En 1 van de belangrijkste keuzes die je dient te maken is kiezen voor jezelf.

Ik weet dat dat knap lastig is, zeker in het begin. Vandaar dan je ten alle tijden mijn hulp mag inschakelen.

Je hebt waarschijnlijk al vaker een afvalpoging gedaan, helaas niet met succes. Ik wil je voordat we beginnen graag uitleggen waarom deze diëten niet hebben gewerkt voor je en hoe wij het samen anders gaan aanpakken.

Alle eerdere diëten waren gebaseerd op een energietekort. Je zou denken dat het werkt, het tegendeel is waar. Want deze diëten:
– Verbieden producten.
– Doen alsof feestjes, vakanties en vrienden niet bestaan.
– Hanteren geen leefstijl die bij jouw past maar is vaak een tijdelijke truc.
– Maken je afhankelijk van hun producten (poeders, pillen en shakes)
– Spelen totaal niet in op gedragsverandering.

En al dat bovenstaande is de reden dat je veel diëten niet volhoud en terugvalt in oude patronen. Je komt als het ware in een cirkeltje terecht:

Ik ga jou helpen om uit dit cirkeltje te stappen en je dieet mindset om te buigen naar een fijne leefstijl.

Wat ik graag nog even wil benadrukken:

Afvallen is niet makkelijk.

Soms lijkt het alsof het bij andere meteen goed gaat. Maar geloof me, afvallen gaat met vallen en opstaan, bij IEDEREEN! 1 stap terug en 2 stappen vooruit. Het is een kwestie van herpakken en doorpakken. Vanaf nu zet je je mindset ‘ik wil snel resultaat’ aan de kant en gaan we stapje voor stapje jouw droom resultaat behalen. Hoe kleiner het stapje, hoe groter het resultaat.

Zie onderstaande afbeelding dat precies laat zien hoe een afvaltraject gaat. De meeste mensen stoppen al bij de derde trede. Jij dit keer niet! Samen zorgen we ervoor dat jij het topje van de berg zult behalen! Ik weet dat jij het kan! Maar wanneer je het moeilijk krijgt ben ik er voor je!

Aan de hand van onze gesprekken en de modules uit deze omgeving gaan we aan de slag om te kijken wat jij nodig hebt om jouw doelen te gaan behalen.

Ik vind het belangrijk dat het precies is wat bij jou past. Geef dus vooral aan waar je lekker op gaat en waar je meer moeite mee hebt.

In de volgende les gaan we kijken waar je nu staat. Een belangrijke les zodat je straks precies weet waar je vandaan komt. Op de manier kunnen we het juiste doel voor je gaan stellen.

×
×

Winkelmand